Ik vroeg me af of er mensen zijn die zich ervan bewust zijn dat de Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer een archiveringsvraagstuk met zich meebrengt dat niet eenvoudig is op te lossen. Namelijk: als de bewijslast wordt omgedraaid en burgers rechten kunnen ontlenen aan meldingen die zij hebben gedaan. Betekent dit dat deze meldingen een juridische status krijgen en daarmee een op de zaak betrekking hebbend stuk zijn? Dat zou betekenen dat deze meldingen gearchiveerd moeten worden...
- Layla Hassan
- dec 2025
- Layla Hassan
- 2
- 664
- 1
- KIA Community
- samenslimmer