De KIA community leent zich bij uitstek voor het stellen van vragen aan vakgenoten. Dat is de kracht van onze community: je staat er niet alleen voor. Toch krijgen we bij Team KIA soms ook vragen per mail. Vaak inhoudelijk, vaak interessant, maar helaas niet altijd iets waar wij zelf een goed antwoord op kunnen geven. We snappen ook heel goed dat het spannend kan zijn om een gevoelige of complexe vraag openbaar te stellen. Daarom hebben we als experiment aangeboden om een vraag anoniem te pub...
- Community manager KIA
- 27 jan
- Community manager KIA
- 1
- 192
- KIA Community