Is er op het KIA platform ook een groep voor discussie over het gebruik van collectiebeheersystemen? Een plaats waar gepraat kan worden over het gebruik van MAIS-Flexis, Atlantis, Memorix, (MS Access 🙃) enzovoorts. Zelf ben ik functioneel applicatiebeheerder en kijk er grotendeels met die bril naar, maar ik zou ook zeker ervaringen van dagelijkse gebruikers van de diverse systemen willen horen. Als een dergelijke plek er nog niet is wil ik hem graag oprichten. Zijn er mensen die in dat geva...
- Huub Ritzema
- okt 2025
- Huub Ritzema
- 4
- 909
- KIA Community
- vraag Atlantis Memorix CBS mais-flexis divault