Leuk nieuws! Recent ben ik gestart als communitymanager KIA. Ik kijk er ontzettend naar uit om jullie beter te leren kennen en om me verder in dit werkveld te verdiepen. We zullen elkaar via dit platform tegenkomen, maar ik kijk er ook naar uit om samen met jullie meer online/offline bijeenkomsten te organiseren. Ik hoop jullie met elkaar in verbinding te brengen en bij te dragen aan een sterke uitwisseling van kennis en ontwikkelingen. Leuk om te weten: Hiervoor werkte ik als stadsprogramme...
- Meerten Zegers
- apr 2025
- Meerten Zegers
- ·
- Aangepast mei 2025
- 1
- 1860
- KIA Community
- deeljebijdrage