Sinds begin 2021 ben ik lid van de VNG-projectgroep Informatiehuishouding op orde, onderdeel informatiebeheerplan. Waar anderen niet wachten op toestemming van hun directie en gewoon aan de slag gaan met een informatiebeheerplan, ben ik gestart met een notitie om het in mijn gemeente te realiseren om zo op zorgvuldige wijze voldoende draagvlak binnen de organisatie op te bouwen. Dit is inmiddels best wel een tijdrovend proces geworden dat slechts met kleine stappen vooruitgaat. Zo ben ik i...
- René Rispens
- okt 2021
- René Rispens
- ·
- Aangepast jun 2024
- 1
- 647
- KIA Community
- blog