Inschrijvingen voor studiedag over klantenkunde op 5 maart geopend!

  • feb 2018
  • Christian van der Ven
  • ·
  • Aangepast 28 jun
  • 60
Christian van der Ven
KIA Community

Wie zich wil aanmelden voor de studiedag 'Klant is Koning?! Betere dienstverlening door meer klantenkunde' op maandag 5 maart as. kan dat tot vrijdag 23 februari doen via:

http://bit.ly/kenjeklant5maart2018

Wees er snel bij want het aantal plaatsen is beperkt (100 personen voor de ochtend/40 voor de middagsessie)

Update 6 februari 2018: Het aantal aanmeldingen overstijgt in zowel snelheid als aantal onze verwachtingen; het max. aantal deelnemers voor de workshop is eigenlijk al met eens zo veel overschreden. Wij gaan daarom z.s.m. in overleg met alle betrokkenen om te zien hoe we hier een draai aan kunnen geven. Iedereen krijgt daarvan dan ook weer z.s.m. bericht.

We hebben een 'ferm' programma voor jullie in elkaar gebokst:

We gluren in de keuken van de grootste vereniging van Nederland die succesvolle stappen heeft gezet op vlak van online dienstverlening: de ANWB!

Verder worden we voorzien van hapklare inspiratie volgens het concept van ‘pecha kucha’ met goede voorbeelden en tips uit de praktijk voor succesvol verbeteren van onze dienstverlening.

En over de grens bij onze zuiderburen is het Felix archief in Antwerpen al tot actie overgegaan, en wij hebben hen weten over te halen om met ons te delen waar zij hun mosterd halen.

‘s Middags nemen we tijdens een workshop enkele websites van verschillende archiefinstellingen onder de loupe om te zien of zij erin slagen hun bezoekers op maat te voorzien van informatie.

De resultaten hiervan worden op ludieke wijze samengevat waarna een borrel natuurlijk niet mag ontbreken!

Meer info vind je in de agenda van het kennisplatform dienstverlening op KIA!

Trefwoorden