Gemeente Dronten zoekt een Allround Medewerker Digitaal Archief- en Informatiebeheer

  • 24 jun
  • Scott Schoenmakers
  • ·
  • Aangepast 27 jun
  • 275
Scott Schoenmakers
Vacaturebank
  • Bart van der Hoop
  • Jeroen Kwakkel
  • Heleen Heijmans

Samenvatting

We zijn op zoek naar een deskundige medewerker om ons team te versterken en een bijdrage te leveren aan het beheren van onze digitale archieven.

Maximaal €4.244,- bij 36 uur werken | 32-36 uur | 17,05% Individueel Keuzebudget vrij te besteden

Ben je op zoek naar een uitdagende en dynamische rol in archief- en informatiebeheer? Komt goed uit! Wij zoeken een gedreven en deskundige medewerker om ons team te versterken.

Over de functie
Als allround medewerker archief- en informatiebeheer ben je een essentieel onderdeel van ons cluster Archief- en Informatiebeheer. Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig beheren van onze digitale archieven en speelt een cruciale rol in het waarborgen van de toegankelijkheid en betrouwbaarheid van de informatie van onze gemeente.

Wat ga je doen?

  • Inventariseren van archiefwaardige digitale bestanden in de organisatie en op basis hiervan vaststellen van beheersmaatregelen;

  • Implementeren van een metadataschema op basis van MDTO;

  • Opstellen van een bewaarstrategie en informatiebeleid;

  • (Mede)verzorgen van communicatie over goed informatiebeheer naar de vakafdelingen;

  • Ontwikkelen en implementeren van processen en procedures voor het efficiënt en effectief beheren van informatie binnen onze organisatie;

  • Waarborgen van naleving van wettelijke voorschriften met betrekking tot archivering en informatiebeheer.

Dit bieden wij

  • Een rol met impact;

  • Een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband;

  • Inschaling op basis van ervaring in schaal 8 van de Cao Gemeenten;

  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% bovenop het bruto maandsalaris. Dit kun je op verschillende manieren besteden. Denk bijvoorbeeld aan extra verlofuren, uitbetaling van het saldo of de aanschaf van een fiets;

  • Een goede pensioenregeling bij het ABP;

  • Ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden. Onze Dronten Academie biedt verschillende cursussen en ontwikkeltrajecten aan waardoor je jezelf kunt blijven ontwikkelen en uitdagen;

  • Gratis reizen voor woon-werkverkeer met het openbaar vervoer; wanneer je met de auto naar je werk komt geldt een marktconforme reiskostenvergoeding;

  • Veel andere voordelen zoals verschillende sportactiviteiten (denk aan yoga, wandelen, fietsen en we hebben zelfs een eigen sportruimte), een personeelsvereniging met leuke uitjes en activiteiten, een Tour de Dronten voor nieuwe medewerkers en de jaarlijks terugkerende Dronten Leert Dag.

Dit breng je mee

  • Je hebt een afgeronde basisopleiding Informatiebeheer (SOD-I, LARM of vergelijkbare kwalificatie);

  • Je beschikt over mbo+ werk- en denk niveau;

  • Je kan uitstekend samenwerken, maar in deze functie is het ook nodig dat je goed zelfstandig kunt werken;

  • Je beschikt over uitstekende organisatorische vaardigheden en hebt oog voor detail;

  • Je hebt vaardigheid in het functioneel omgaan met MY-LEX Legacy® en Djuma;

  • Je hebt ervaring op het gebied van informatie- en archiefbeheer, bij voorkeur in een vergelijkbare functie.

Het team
Jij komt terecht in het team Informatiemanagement en Facilitair, waar je een waardevolle bijdrage zult leveren aan het cluster Archief- en Informatiebeheer. Dit cluster bestaat uit een toegewijd team van zes personen, waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat.

Procedure
Deze vacature staat gelijktijdig intern en extern open tot we de geschikte kandidaat hebben gevonden. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang. Bij de gemeente Dronten hechten wij waarde aan de integriteit van onze medewerkers. Voorafgaand aan indiensttreding kan er daarom sprake zijn van een aanvullende screening en dient er een geldige VOG te kunnen worden overlegd, een positieve afronding van de integriteitsscreening is een voorwaarde voor indiensttreding.

Wil je meer weten over de functie en het team waarin je terecht komt? Neem dan contact op met Scott Schoenmakers: 14 0321 | s.schoenmakers@dronten.nl
Voor meer informatie over de selectieprocedure kun je contact opnemen met Manouk Sol-van Wilsum | m.sol@dronten.nl

Trefwoorden