Vacature: Administratief-facilitair ondersteuner

  • dec 2021
  • Annick Kothuis
  • ·
  • Aangepast 27 jun
  • 81
Annick Kothuis
Vacaturebank

Samenvatting

Het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen zoekt per direct een:

Administratief-facilitair ondersteuner
(18-24 uur per week, verdeeld over vier dagen)

Wat ga je doen
Als administratief-facilitair ondersteuner ben je de steun en toeverlaat van de directeur en neem je allerlei administratieve en organisatorische taken op je zodat de kantoororganisatie op rolletjes loopt. Veel van je werkzaamheden zijn gericht op een juiste planning en zijn tegelijkertijd ook vaak ad hoc en onvoorspelbaar. Jij weet daar als geen ander mee om te gaan. Je werk houdt onder meer het volgende in:

  • Je ondersteunt de directeur bij uiteenlopende secretariële en administratieve werkzaamheden, waaronder agendabeheer, correspondentie, notuleren van (bestuurlijke) overleggen, uitwerken van notities en verwerken van facturen;

  • Je zorgt voor het voorraadbeheer, plaatst bestellingen, regelt facilitaire zaken zoals het aansturen van de schoonmaak, onderhoudswerkzaamheden en storingen in het gebouw en aan kantoorapparatuur zoals het kopieerapparaat en het koffieapparaat;

  • Je draagt met je collega’s van de studiezaal voor de netheid van het kantoor en verricht verschillende ondersteunende werkzaamheden voor activiteiten als lezingen en vergaderingen. Incidenteel vinden activiteiten plaats in de avond of in het weekend;

  • Wij zijn een kleine organisatie. Dat betekent dat iedereen inspringt als het nodig is en je dus ook wel eens fysiek werk verricht, bijvoorbeeld meehelpen met het tillen van tafels, leveringen van bestellingen of vitrines;

  • Als een collega van de studiezaal ziek is zorg je voor telefonische bereikbaarheid.

Wat breng je mee?
• Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
• Aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie;
• Goede communicatieve vaardigheden in Nederlands is een vereiste en Engels is een pré, zowel mondeling als schriftelijk;
• Je bent administratief onderlegd. Microsoft Office heeft voor jou geen geheimen;
• Twee referenties van vorige werkgevers.

Wie ben je?
Je bent proactief, vrolijk en klantgericht. Je ziet wat er moet gebeuren en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je werkt secuur, planmatig en kunt zowel goed samenwerken als zelfstandig uitvoering geven aan je taken. Je bent stressbestendig en hebt relativeringsvermogen. Je kan makkelijk schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Je krijgt te maken met vertrouwelijke informatie dus integriteit en discretie heb je hoog in het vaandel.

Wat bieden wij
Wij bieden een afwisselende functie in een prettige werkomgeving met 14 enthousiaste en betrokken medewerkers en 25 vrijwilligers. Het RHCVV heeft een klantgerichte en resultaatgerichte, informele werksfeer.

Je start met een tijdelijke aanstelling van jaar voor max 24 uur per week, met bij wederzijdse tevredenheid uitzicht op verlenging. We zoeken een kandidaat die de uren verdeelt over maandag t/m donderdag. Afhankelijk van je kennis, opleiding en ervaring krijg je een passend salaris. Voor deze functie is dat maximaal €2.904,- bruto per maand (functieschaal 6) bij een volledige werkweek van 36 uur.

Het RHCVV volgt de CAO Gemeente Stichtse Vecht. We bieden je goede flexibele arbeidsvoorwaarden. Met het Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van jouw salaris kun je bijvoorbeeld zelf bepalen hoe en wanneer je je vakantiegeld en eindejaarsuitkering wilt laten uitbetalen, of dat je het voor vitaliteit wilt inzetten of extra verlof wilt kopen.

Over het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen
Wij bewaren en beheren de archieven van de gemeenten De Ronde Venen, Stichtse Vecht, de Bilt en Weesp. Daarnaast bezitten wij een grote verzameling historische archieven van particulieren, bedrijven, verenigingen en kerken uit de hele streek. Wij beheren niet alleen oudere archieven, maar is in navolging van de archiefwet en regelgeving ook toezichthouder van de aangesloten gemeenten voor archief en informatiebeheer. Het bestuur van het RHCVV bestaat uit de vier burgemeesters van de aangesloten gemeenten.
De collectie is online toegankelijk en er is in Breukelen en Weesp een studiezaal voor het doen van onderzoek en het inzien van de bibliotheek. En regelmatig zijn er cursussen, lezingen en tentoonstellingen.

Interesse
Herken je je in het profiel en beschik je over de juiste ervaring? Dan willen we graag met jou in gesprek. Stuur uiterlijk zondag 9 januari je sollicitatiebrief en cv in via https://www.connexys.nl/stichtsevechtsite/page.html?p_sfw_id=770&adv_adv_id=11785&adv_pub_id=1&adv_taal=1&p_taal=1. De gesprekken vinden z.s.m. plaats.

Vragen
Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Roosmarijn Ubink, directeur-gemeentearchivaris van het RHC Vecht en Venen. Dat kan telefonisch via (0346) 25 94 25. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Daniel den Herder, recruiter gemeente Stichtse Vecht, via 06 58 07 62 28 (ook via WhatsApp).

Het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen/Gemeente Stichtse Vecht onderschrijven de NVP Sollicitatiecode Werving en Selectie.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Trefwoorden