Update

  • mrt 2022
  • Shyama Kalicharan
  • ·
  • Aangepast 27 jun
  • 97
Shyama Kalicharan
Vacaturebank

Vacature: Adviseur informatiebeheer bij de Omgevingsdienst Rivierenland

De Omgevingsdienst Rivierenland (ODR) is voor bedrijven en inwoners in de regio Rivierenland de uitvoeringsorganisatie voor Vergunningverlening, Toezicht en handhaving (VTH). Zo’n 240 professionele en deskundige collega’s voeren bouw- en milieutaken uit voor tien regiogemeenten en de provincie Gelderland. Samendragen ze bij aan een duurzaam en veilig Rivierenland.

Voor de afdeling Bedrijfsvoering zoeken wij een

Adviseur informatiebeheer

32-36 uur per week

Wat je gaat doen

  • Je bent verantwoordelijk voor de vormgeving van informatiebeheer binnen de ODR

  • Je levert een bijdrage aan de verdere vorming van het kwaliteits- en informatiebeleid

  • Je voert kwaliteitscontroles uit op het gebied van informatiemanagement

  • Je stelt rapportages op van de constateringen en eventuele verbetervoorstellen daarvoor

  • Je doet voorstellen om werkwijzen en procedures op het gebied van Informatiebeheer op te stellen of aan te passen

  • Je bent op de hoogte van actuele trends en ontwikkelingen die het vakgebied beïnvloeden

  • Je adviseert over de toepassing van deze trends en ontwikkelingen

  • Je bent een solide gesprekspartner voor opdrachtgever, medewerkers, partners, inspecterende en adviserende instanties

  • Je beheert de mappenstructuur op de gemeenschappelijke schijf en begeleidt en coördineert het opschonen van persoonlijke en afdelingsschijven

  • Je richt een pre-depot in op onze Archiefschijf en onderhoudt deze

  • Je traint en begeleidt medewerkers bij het juist opslaan, registreren en beheren van informatie

  • Je bent aanspreekpunt voor medewerkers voor vragen en opmerkingen over informatiebeheer

  • Je beheert het documentair structuurplan, de handleiding informatiebeheer, het handboek vervanging en de selectielijst

Wie je bent en wat je in huis hebt

Je bent…

  • klantgericht

  • resultaatgericht

  • verantwoordelijk

  • zelfsturend

  • initiatiefrijk

  • flexibel

  • in staat tot oordeelsvorming

  • communicatief sterk

  • pro-actief

Je hebt…

  • een relevante hbo- of wo-opleiding

  • visie op je vakgebied

  • actuele kennis van de archiefwet en andere relevante wet-en regelgeving binnen het vakgebied

  • ervaring met digitaal en zaakgericht werken en digitaal archiveren

  • ervaring met het beheren en toepassen van een kwaliteitszorgsysteem

  • kennis van proces- en kwaliteitsmanagement

  • gevoel voor politieke, bestuurlijke verhoudingen

  • inzicht in de bedrijfs-en werkprocessen van een omgevingsdienst is een pré

Wat we je bieden

We bieden je een inspirerende baan bij een jonge organisatie. Een prima arbeidsvoorwaar­denpakket en goede ontwikkelingsmogelijkheden. Veel flexibiliteit in werktijden en werklocaties. Het salaris is afhankelijk van kennis en ervaring (schaal 10 van de Cao-SGO).

Zo solliciteer je

Heb je vragen over de functie?

Bel of mail dan met Claudia Gerrits, afdelingshoofd Bedrijfsvoering: 06-46849765 of c.gerrits@odrivierenland.nl.

Heb je vragen over de procedure?

Mail dan naar de HRM-administratie: HRM@odrivierenland.nl

Wil je reageren?

Stuur dan je sollicitatie (motivatiebrief en cv) uiterlijk 14 maart 2022 via de interne vacaturebank op www.WerkeninGelderland.nl. Let op: registreren is noodzakelijk via https://intern.werkeningelderland.nl/register.

Trefwoorden