Update

  • jul 2018
  • Verwijderde gebruiker
  • ·
  • Aangepast 27 jun
  • 21
Verwijderde gebruiker
Vacaturebank

Bij de gemeente Noordoostpolder zijn er verschillende stafafdelingen (clusters) voor de ondersteuning van onze primaire processen. Recentelijk zijn twee van deze clusters samengevoegd in een nieuw cluster Interne Dienstverlening. Dit nieuwe cluster bestaat uit de teams Ondersteuning, Informatiebeheer en Facilitair, met in totaal ruim 50 medewerkers. Het managementteam van dit cluster bestaat uit een clustermanager en drie teamleiders.

Voor het team Informatiebeheer zijn wij op zoek naar een

Adviseur Informatievoorziening28,8 - 36 uur | Emmeloord

Voor alle medewerkers van het cluster Interne Dienstverlening geldt dat een klantgerichte en dienstverlenende instelling nodig is, om onze interne klanten optimaal ondersteuning te kunnen bieden bij de uitvoering van hun taken. Verder vinden we het belangrijk dat je ontwikkelingsgericht bent en flexibel mee kunt bewegen als de situatie dat vraagt.

Dit is het teamHet team Informatiebeheer kent een drietal taakvelden, te weten: Documentaire Informatie Voorziening (DIV), Functioneel Beheer (FB) en Informatie- en Communicatie Technologie (ICT). Daarnaast beschikt het team over een adviseur voor project- en procesondersteuning. Het team bestaat uit 15 medewerkers en wordt aangestuurd door een teamleider.

Dit ga je doenDe adviseur Informatievoorziening werkt op het snijvlak tussen de primaire processen en de informatievoorziening-organisatie. Het takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Je adviseert proceseigenaren gevraagd en ongevraagd omtrent gewenste wijzigingen over de inzet van informatiebeheermiddelen in hun werkprocessen;

  • Je geeft op tactisch niveau leiding aan projecten en draagt zorg voor afstemming daaromtrent met andere betrokkenen en eindgebruikers;

  • Je bent binnen het cluster verantwoordelijk voor de actualiteit en uitvoering van het tactische informatiebeveiligingsplan en het bijhouden van het verwerkingenregister in het kader van de AVG.

Dit is jouw achtergrondUiteraard verwachten we dat je beschikt over de kennis en kunde die nodig is om deze taken uit te voeren. Of dat je je deze snel eigen weet te maken.

Wij denken daarbij aan:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde Hbo-opleiding, bij voorkeur een afgeronde opleiding informatica, ICT of bedrijfskunde

  • Je hebt kennis van de werkwijzen van de gemeente en de daarmee samenhangende bedrijfsvoeringsprocessen

  • Je hebt enkele jaren ervaring met het beheer van automatiseringsmiddelen in een middelgrote organisatie

  • Je beschikt over goede adviesvaardigheden.

  • Je beschikt over kennis van de meest gebruikelijke methoden en technieken in het vakgebied van de informatievoorziening en de ontwikkelingen met betrekking tot gemeenten, specifiek op het terrein van de informatievoorziening

  • Je hebt affiniteit met informatieveiligheid.

Het is belangrijk dat je iemand bent die op zoek gaat naar mogelijkheden en oplossingen.Je bent communicatief vaardig en spreekt de taal van onze business en van de medewerkers van Informatiebeheer. Je bent in staat om, waar dat nodig is, de dagelijkse praktijk te ontstijgen en op overzichtsniveau te acteren.

Dit bieden we jouHet betreft een structurele functie, die in eerste instantie op basis van een tijdelijk dienstverband wordt ingevuld. Je komt in een enthousiast en gedreven team, waarin de samenwerking en onderlinge betrokkenheid groot is. De functie is voorlopig gewaardeerd in schaal 9 (maximaal € 3.805,-per maand bij een fulltime dienstverband). De overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAR-UWO. Een reiskostenvergoeding voor het woon-werk verkeer behoort tot de mogelijkheden.

Laat je gerust informerenVoor meer informatie over de inhoud van deze functie kun je contact opnemen met Fengela Boer, teamleider Informatiebeheer (06) 4813 4685. Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Esther van Dongen, P&O-adviseur ((06) 1332 8667).

Sollicitatiegesprekken en assessmentDe sollicitatiegesprekken zijn gepland op donderdag 19 juli in de middag. Een assessment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.

Zo kun je solliciterenIs deze functie echt iets voor jou? Dan kun je solliciteren door op de sollicitatiebutton te klikken:
https://jobmarketingstats.nl/GemeenteNoordoostpolder/Redirect/ohhcGXXcojAfwgm9RgDRvw==
Reageren op deze vacature kan tot 17 juli 2018.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Trefwoorden: Adviseur Informatievoorziening Vacature Emmeloord, Adviseur Informatievoorziening, ICT, Informatica, IT, ICT Adviseur

Trefwoorden