Als kernteam zijn wij bezig om bij onze eigen organisaties te voldoen aan de Woo. Wij zijn erg nieuwsgierig hoe de overige communityleden dit aanpakken. Wij zijn o.a. benieuwd hoe organisaties omgaan met het publiceren van Woo-stukken. Hiervoor hebben wij een drietal meerkeuze vragen bedacht en zijn daarbij erg benieuwd naar jullie antwoorden. Alvast bedankt voor het stemmen! Hier volgt de 1e vraag:
Eigen website
Online portaal (via een externe partij)
Via een RHC
Een eigen voorziening
Anders
Als kernteam zijn wij bezig om bij onze eigen organisaties te voldoen aan de Woo. Wij zijn erg nieuwsgierig hoe de overige communityleden dit aanpakken. Wij zijn o.a. benieuwd hoe organisaties omgaan met het publiceren van Woo-stukken. Hiervoor hebben wij een drietal meerkeuze vragen bedacht en zijn daarbij erg benieuwd naar jullie antwoorden. Alvast bedankt voor het stemmen! Op de eerste vraag hebben we 9 reacties ontvangen. Dank daarvoor! Hier volgt de 2e vraag. Je kunt stemmen tot en met 30 november 2024.
Wij publiceren in PDF formaat
Wij publiceren in PDF (doorzoekbaar) formaat
Wij publiceren in HMTL
Anders...
Resultaten tellen niet op tot 100% door afronding.
Binnen het kernteam informatiehuishouding overheden leeft het idee om een (fysiek) evenement te organiseren over informatiebeheer in relatie tot M365. Wij zijn benieuwd wat er leeft binnen de community!
Zou je deze poll willen invullen? Doe er je voordeel mee, wellicht zie je jouw favoriete onderwerp(en) straks terug op een interessant KIA evenement 😉
SharePoint en Teams als (generieke) informatiebeheeroplossing
Microsoft en de cloud. Hoe zit het met informatiebeveiliging en privacy?
E-mailarchivering
Welke mogelijkheden biedt M365 in relatie tot toepassing van AI?