Vacature: kwaliteitsmanager informatiebeheer bij de Provincie Noord-Brabant

  • jun 2021
  • Sabine van Rijn
  • ·
  • Aangepast 27 jun
  • 17
Sabine van Rijn
Vacaturebank

Ben jij degene die ons gaat helpen onze informatiehuishouding te versterken en te moderniseren? Wil jij daarin, vanwege het belang van duurzame beschikbaarheid van onze informatie en in lijn met archiefwetgeving, zorgen voor een professioneel kwaliteitssysteem? Heb jij ervaring met thema’s zoals zaakgericht werken en duurzame toegankelijkheid van informatie? Ben jij een stevige adviseur die onze organisatie kan helpen doorontwikkelen op gebied van informatisering? Als jij je hierin herkent, zoeken wij jou!

De nieuwe kwaliteitsmanager informatiebeheer komt in het programma Stuurinformatie en Administratie te werken binnen het team InformatieControl en -Beheer, maar zal in de praktijk veel samenwerken met collega’s binnen en buiten dit team. Het team zelf bestaat uit drie onderdelen: twee uitvoeringsteams met informatieverwerkers en informatiespecialisten en een team van vijf adviseurs informatiebeheer. De vele, soms ingewikkelde informatievraagstukken waar we als digitaal werkende overheidsorganisatie continu mee te maken hebben, vragen nadrukkelijk om samenwerking met andere collega’s in het i-domein en in de beleidsprogramma’s. In deze samenwerking is voor team ICB de toepassing en de uitvoering van de archiefwet- en regelgeving uitgangspunt.

Meer weten en solliciteren?
https://werkenvoor.brabant.nl/vacature/2549/kwaliteitsmanager-informatiebeheer/

Trefwoorden