Vacature Adviseur Archief- en Informatiebeheer

  • feb 2024
  • Diny Beekman
  • ·
  • Aangepast 27 jun
  • 79
Diny Beekman
Vacaturebank

Samenvatting

Wie neemt het stokje van mij over en gaat deze leuke en uitdagende functie invullen bij Het Service Centrum?

Adviseur Archief- en Informatiebeheer

Durf je gevraagd en ongevraagd advies te geven op onze (digitale) informatievoorziening? Ga jij Hét Service Centrum verder helpen met goede adviezen op het gebied van informatievoorziening voor onze moederorganisaties? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Adviseur Archief- en Informatiebeheer

36 uur per week - werklocatie Tilburg

Je komt te werken bij het Team Informatiebeheer van Hét Service Centrum (HSC): het shared service center van GGD Hart voor Brabant, GGD West-Brabant, GGD Noord- en Oost-Gelderland en de Regionale Ambulancevoorziening Brabant Midden-West-Noord. We leveren diensten aan ca. 3.000 medewerkers, verspreid over ruim 100 locaties en zijn dé specialist op gebied van financiën, salarisadministratie, inkoop, automatisering en informatievoorziening.

Wat je elke dag kunt verwachten:

Naast een goede bak koffie, leuke collega’s en een fijne werkplek ga je aan de slag met de vraagstukken, advisering van de verschillende organisaties op het gebied van archief- en informatiebeheer. Verder zul je veel schakelen met de toezichthouders en interne stakeholders op tactisch niveau. Binnen het team wordt altijd kritisch gekeken naar informatiebeheer en het omgaan met informatie. Je bent betrokken en krijgt veel vrijheid in je rol en de mogelijkheid om mee te denken en adviseren over nieuwe processen, tools en technieken om het informatiebeleid en -beheer naar een hoger plan te tillen. Daarnaast zijn we altijd op zoek om de zaken slimmer te doen en nieuwe innovaties te implementeren.

  • Je geeft advies aan de deelnemende organisaties (medewerkers, MT en bestuur) op het gebied van archief- en informatiebeheer, en hotspots.

  • Je hebt kennis van wet- en regelgeving met betrekking tot informatie- en archiefbeheer, WOO en je bent op de hoogte van de nieuwste relevante ontwikkelingen.

  • Je werkt nauw samen met de Adviseur M365 en zorgt voor onderlinge afstemming richting stakeholders.

  • Je bent een vraagbaak voor functioneel beheerders, Records manager en informatiecoaches, maar ook voor de stakeholders vanuit de deelnemende organisaties.

  • Je organiseert gesprekken met de (externe) toezichthouders en interne stakeholders ten behoeve van het toezicht op de correcte naleving van wet- en regelgeving voor het archief- en informatiebeheer.

  • Je organiseert het Strategisch Informatie Overleg (SIO). Hierin komen alle belangrijke items ten aanzien van Archief- en Informatiebeheer aan de orde.

Je maakt verschil als jij:

  • Sterke advies- en communicatieve vaardigheden hebt.

  • Het vermogen hebt om oplossingsgericht te denken en partijen te verbinden.

  • Een teamspeler bent die effectief samenwerkt en resultaatgericht is.

  • Overtuigingskracht hebt om mensen te inspireren.

  • Goede organisatiesensitiviteit en vaardigheid in planning en organisatie hebt.

  • Flexibel en innovatief bent.

    • Om deze rol effectief te vervullen, is aanzienlijke ervaring en expertise op het vakgebied essentieel; minimaal HBO werk- en denkniveau.

Je krijgt onder meer de kans om:

  • Je steeds verder te specialiseren bij Hét Service Centrum.

  • Te werken in een leerzame omgeving, waar we elkaar blijven uitdagen.

  • Te werken met innovatie technologieën en om je steeds verder te ontwikkelen op dit gebied.

Wat wij jou bieden...

Een veelzijdige en uitdagende functie, waarin je jezelf kunt ontwikkelen. Wij bieden, afhankelijk van ervaring en opleiding, een salaris van minimaal € 3.558,-- en maximaal € 5.247,-- (schaal 10) bruto per maand bij een dienstverband van 36 uur per week. Je krijgt in eerste instantie een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar. Bij goed functioneren zal dit worden omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd. De CAO die geldt is de CAO SGO.

Lijkt het je leuk om ons team te komen versterken?

Via de knop 'Solliciteer' kun je jouw motivatiebrief samen met je CV tot en met uiterlijk 18 maart 2024 uploaden. De eerste gesprekken worden hierna zo spoedig mogelijk ingepland. Adviseur Archief- en Informatiebeheer - GGD (ggdhvb.nl)

Wil je meer informatie?

Neem dan contact op met Sep Akkermans (Teamleider ICT Services, Datawarehouse en Informatiebeheer), bereikbaar via e-mail: s.akkermans@hetservicecentrum.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.

Trefwoorden