Update

  • feb 2019
  • Verwijderde gebruiker
  • ·
  • Aangepast 27 jun
  • 44
Verwijderde gebruiker
Vacaturebank

Wij zoeken vandaag voor het Gorinchem van morgen een

Medewerker Documentair Informatie Beheer (m/v)
voor 36 uur per week

De organisatie
De totale organisatie van de gemeente Gorinchem is volop in beweging waarbij vertrouwen, verantwoordelijkheid geven en pakken, openheid en samenwerking centraal staan. Werken bij de gemeente Gorinchem betekent denken in kansen en mogelijkheden, zaken oppakken en de handen uit de mouwen.

De medewerker
Wij werken met onze medewerkers aan een positieve, proactieve en professionele organisatie. Met de kernwaarden ‘vertrouwen’ en ‘verantwoordelijkheid’ bouwen wij aan een werkomgeving waarin we de verantwoordelijkheid voelen en nemen, waarin vakoverstijgende samenwerking vanzelfsprekend is en waarin er vertrouwen is. Denken in kansen en het goede doen waarbij fouten maken moet kunnen.
Daarvoor zijn de kernvaardigheden ‘klantgerichtheid’, ‘dialoog voeren’ en ‘feedback geven’ van belang.

De functie
Het team Documentair informatie beheer van de gemeente Gorinchem werkt zaakgewijs en steeds meer digitaal. Als medewerker DIB ben je belast met de volgende taken:

  • Het adviseren van vakafdelingen over Document Management, de kwaliteit van dossiers, het optimaal inrichten van processen daaromheen.

  • Het registreren en archiveren van complexe zaken en documenten in Document Management Systeem (DMS).

  • Het meedenken en helpen van medewerkers omtrent informatie vanuit het DMS.

  • Het leveren van een wezenlijke bijdrage aan het verder duurzaam digitaliseren van de gemeente Gorinchem.

  • Het optimaliseren van de fysieke & digitale dienstverlening en daar (mede)regie op voeren.

  • Het actief meewerken aan het behalen van kwaliteitsstandaarden bij de gemeente Gorinchem.

  • Het ordenen van dossiers in het dynamisch- en semi-statisch archief.

  • Het afvoeren van dossiers naar het semi-statisch archief.

  • Het selecteren en vernietigen van archiefbescheiden.

Wij vragen van je

  • Tenminste een opleiding op MBO+ niveau

  • Een diploma SOD 1 en gewenst SOD 2 of recordmanagement

  • Ervaring met het DMS van Decos - Join

  • Oog voor kwaliteit hebben en efficiënt kunnen werken

  • Teamplayer met oog voor interne en externe dienstverlening

  • Gemeentelijke ervaring

  • Kennis van procesgericht werken is een pré

  • Digitalisering en innovatie zijn belangrijke drijfveren

Wij bieden je
Een dienstverband voor de duur van één jaar die we bij goed functioneren graag voortzetten met een vast dienstverband.

Een salaris van maximaal € 3.376,- bruto per maand.

Verder kennen wij variabele werktijden, ruime opleidingsmogelijkheden, persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden, een reiskostenvergoeding en het Individueel Keuze Budget van 17,05% op jaarbasis (eindejaarsuitkering/vakantietoelage, levensloopbijdrage, verlof). Dit budget kan, binnen bepaalde kaders, naar eigen inzicht worden ingezet voor de koop of verkoop van verlof, vakbondscontributie, studie etc.

Maar nog meer bieden wij je een uitdagende functie in een organisatie waar volop te doen is.

Informatie en sollicitatie:
Nadere informatie over de functie kan worden ingewonnen bij Coen Verhagen, interim teamleider DIB, telefoon 0183-659294. Voor overige informatie kun je contact opnemen met Sonja Sterk, P&O adviseur, telefoon 0183-659273.

Solliciteren:
Enthousiast geworden, stuur dan je brief en CV vóór 4 maart 2019 naar: sollicitatie@gorinchem.nl. Schriftelijk reageren kan ook. Stuur dan je brief en CV t.a.v. team P&O, postbus 108, 4200 AC Gorinchem.

Om in dienst te treden bij de gemeente Gorinchem is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Trefwoorden