De collegagroep Green IT is een initiatief van het Netwerk Digitaal Erfgoed (NDE). De groep stimuleert samenwerking en kennisdeling rond Green IT. De collegagroep wil organisaties helpen concrete stappen te zetten. Dat doen we door best practices te delen en ervaringen uit te wisselen. Zo stimuleren we dat Green IT een vanzelfsprekend onderdeel wordt van werkprocessen. De groep bestaat momenteel uit leden van Europeana, de KB, het Nationaal Archief, VHIC, DEN, Erfgoed Leiden en Omstreken, de...
- Esther Monteiro Snepvangers - de Groot
- 16 jun
- Esther Monteiro Snepvangers - de Groot
- 15
- Green IT